باغدشت الموت 3

معرفی روستای باغدشت وجاذبه های گردشگری الموت -قزوین

باغدشت الموت 3

معرفی روستای باغدشت وجاذبه های گردشگری الموت -قزوین

نوروزتان پیروز باد، هر روزتان نوروز باد

سال نومبارک

نوروزتان پیروز باد، هر روزتان نوروز باد

 

پروردگارا در آستانه سال جدید همه رفتگان را بیامرز و روحشان را قرین رحمت کن، عزیزان و زندگان مارا سلامت و خوشبختی‌ عطا کن و همه بیماران را شفا و سلامت عطا بفرما، کودکان بی‌ بضاعت و مردم فقیر را دریاب!

خدایا دل در گرو تو داریم و ایمان به حضور جاویدت ! که عشق را از برای انسان تحفه سبزی نهادی که شب در آرزوی آن روز کند و روز به تمنای آن شب ! دلهایمان را به نور دانش روشن گردان ! که عظیم ترین مردمان خردمندترین آنانند . چنان که نیاکان ما اینچنین بودند و ما میراث خوار آنانیم.

 

پروردگارا در این سال جدید دلهای ما را به هم نزدیک کن, کینه و نفاق و نفرت و خرافات رو از ما دور کن! دشمنان این خاک و سرزمین را خوار و ذلیل کن، عزت وسربلندی ملت ایران راهمچون نیاکانمان افزون فرما و به مردم ما همت, غیرت, جسارت, شهامت, ایستادگی و مقاومت در مقابل اهریمنان عطا بفرما،کشور و ملت شریف  مارا در سایه خودت نگهبان و نگهدار باش.

خدایا تورا شکر میگوییم ،برای تمام نعمات، لبخندهای محبت بار ، دستان یاری رسان ، برای همه آن عشق و محبت و چیزهای شگفت انگیزی که برای راحتی و آسایش  ما خلق کرده ای ، بارلها دلهای ما را از هر پلیدی پاک کن و نور الهی خود را نصیبمان گردان تا به همنوعان خود از هر کیشی عشق بورزیم. چرا که ما همه انسانیم و مخلوق خودت! آمین .آغاز سال 93 برهمه شما دوستان وبزرگواران پیج دوستداران الموت مبارکباد.

 

 

سال نو آمد، سپاس ! ای جاودان

جـــان ما آسوده دار و شـــــادمان

هم خـِرَد افزای و هم مهر و توان

روز نــــو، امـّــید نو بر دل نشـــان

گشت گرداگرد مهر تابناک ایران زمین

روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین

ای تو یزدان ای تو گرداننده‌ی مهر و سپر

بر ترینش کن برایمان این زمان و این زمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد