باغدشت الموت 3

معرفی روستای باغدشت وجاذبه های گردشگری الموت -قزوین

باغدشت الموت 3

معرفی روستای باغدشت وجاذبه های گردشگری الموت -قزوین

استاندار قزوین گفت: ساخت جاده قزوین - الموت - تنکابن با قدرت ادامه می یابد.

استاندار قزوین گفت: ساخت جاده قزوین - الموت - تنکابن با قدرت ادامه می یابد.

ساخت این طرح ملی با رعایت مسائل زیست محیطی ، هرگز متوقف نخواهد شد.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست قبل از رسانه ای کردن برخی مسائل مهم ، آن را در جلسات استانداری مطرح و سپس آن را منعکس کنند.

استاندار قزوین افزود: رعایت مسائل زیست محیطی در همه طرح ها ضروری است اما ادامه این طرح هم به معنی نادیده گرفتن خواسته های محیط زیست نخواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین ، هفته گذشته گفته بود ساخت جاده قزوین – الموت – تنکابن به علت نداشتن گزارش زیست محیطی متوقف شده است.

علیپور همچنین روز شنبه پنجم بهمن در بازدید از این طرح ضمن تاکید بر التزام ارگان‌های ذیربط به رعایت قانون افزود: شروع این طرح بدون رعایت الزامات قانونی و دریافت مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست کشور صورت گرفته است.

وی گفت: با توجه به اینکه این جاده از یکی از بهترین زیستگاه های حیات وحش استان عبور می‌کند مجریان باید قبل از شروع به تهیه و ارائه گزارش ارزیابی تاثیر زیست محیطی و دریافت مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست اقدام می کردند.

پیشنهاد احداث راه قزوین - الموت- تنکابن در سفر مقام معظم رهبری در سال 82 مطرح شد که به تصویب رسید و سال 85 عملیات اجرایی مرحله نخست آن از قزوین تا روستای شهرک الموت به طول 62 کیلومتر آغاز شد.

فاصله قزوین تا تنکابن از این مسیر 148 کیلومتر است که 93 کیلومتر آن در استان قزوین و 55 کیلومتر هم در استان مازندران قرار دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین مسافت فعلی قزوین تا تنکابن 330 کیلومتر است که با اجرای این طرح ، قزوین به تنکابن 182 کیلومتر کاهش می یابد.

احداث راه قزوین - الموت - تنکابن هم اکنون بیش از 65 درصد پیشرفت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد